Followers

Thursday, May 12, 2011

Free Header By Kei Seichi


Assalamualaikum Kei Seichi...


Hik3..malu la pulak....ngeeee~~~~~
Suka sangat bila ada pulak blogger yang budiman dan dermawan ni nak buat free header untuk blogger lain <----ni bukan kipas okey, ikhlas!!----->

disebabkan saya ni tak kreatif, saya nak la blog saya ni cun n cantik macam blog blog lain. jelez tengok header diorang cantik2. n lagi 1 saya xda photoshop.sedey kan~~~~hu3...
so, En. Kei Seichi, tolong buat header untuk saya ye...hik3...

okey:
1st: saiz:: saya xtau la saiz apa. rasanya ikut macam awak la.

2nd: background color:: transparent <if xsesuai dgn template saya, awak boleh decide sndri ikut kreativiti awak>

3rd: ayat yang nak diletak::  
http://suhaiza-qasehorked.blogspot.com

dari gerakan tari jari jemariku...
disini kucoretkan secebis bingkisan...
kisah kehidupan...

4th: font:: huhuhu...wa talak leti lor...ngeee~~~ < ikut kreativiti awak yer>

5th: gambar::



gambar dengan en.tunang ni, saya nak diletakkan disebelah tepi bawah..xkisah la kiri ke kanan ke. crop sampai had pinggang je..


6th: contct:: boleh email:: norsuhaiza87_mzabidi@yahoo.com 
@
FB: Suhaiza Ieja 

7th: lain-lain:: tak ada apa dah kot rasanya. yang lain2 tu terpulang la kat awak yang mana sesuai. cam biasa, ikut krativiti awak yer...hik3...

thanks..sorry kalo saya ni cerewet.

SEKIAN
ASSALAMUALAIKUM




4 comments: