Followers

Monday, January 28, 2013

ini semua poyo.....

Assalamualaikum....
Sejak Aqil lahir sampai la hari ni, ada je kawan-kawan & sedara mara yang murah hati bagi hadiah untuk Aqil. ada yang bagi baju, ada jugak yang bagi duit. terima kasih yer, semoga dimurahkan rezeki. 
[kira punya kira collection aqil dah ada RM500.00. tak buat pun lagi account untuk Aqil. sebab tak tau nak bukak account dekat bank mana]

Baju-baju yang aqil dapat semua menepati citarasa aku dengan en.husband. hampir semua yang orang bagi aqil dah pakai.ada la sepasang dua yang Aqil tak pakai lagi sebab saiz besar. sebelum balik Sabah ni sempat lagi aku dengan en.husband shopping kat KL dengan niat nak menambahkan koleksi baju Aqil yang makin hari makin mengecil...kan ada Y.E.S [YEAR END SALE]... sale memang giler-giler la. seminggu dok KL rasa nak tercabut lutut aku asyik berjalan je. shopping baju aqil & baju mama die sekali. abah ??? abah dah shopping awal-awal dah masa kat Sabah..tapi masa kat KL pon die shopping sama :p...banyak gak pilihan untuk baju-baju aqil. dapat la dekat 5-6 helai baju dan seluar die..semua beli saiz 6-9 bulan. biar besar, boleh pakai lama-lama kan...lagi pun beli baju mahal-mahal tak kan nak pakai sekali 2 je kan..rugi la... [oooppppsss....mahal ke ? ? ? tak la mahal pon...baju cap ayam je.. ZARA & ESPRITE je... :D]

Tak salahkan belikan untuk anak baju yang branded, bukan anak orang lain, anak sendiri jugak kan. Tapi ada setengah orang yang dengki bila anak orang lain pakai baju branded tapi anak die pakai baju beli kat downtown je. maaf kalau ada yang terasa. bukan aku nak mengata atau memperlekehkan mak bapak yang beli baju anak dekat downtown or uptown atau yang beli baju kat pasar minggu je. anak aku pun ada jugak pakai baju yang brand cikai-cikai.

kadang-kadang aku pelik dengan manusia ni, benda kecik-kecik macam ni pon nak dengki-demgki. yang aku tak menahan tu sampai text inbox aku.huhuhuhuhu...setahu aku, aku tak pernah ada masalah dengan die. bukan aku yang mulakan 'ber-frend' dengan die dan aku tak pernah pun bertegur sapa dengan die kat fb.sekadar approve frend req semata-mata tak nak orang kata aku sombong. 

dannn...nahhhh.tu ke sebab ko add aku ? ? ? semata-mata nak sound aku ? ? ?
okey..ko jangan risau k...aku dah pon buang ko dari frend list aku. bukan tu je aku dah siap block ko dah...
so..lepas ni ko tak akan nampak pic aku @ anak aku pakai baju yang brand mahal-mahal...

owhhh..manusia. kenapa kau penuh dengan sifat perasaan hasad dengki ? ? ?
apa yang ko dapat dari punya perasaan tu? ? ?

fikir-fikirkan..
sekian...




3 comments: