Followers

Saturday, February 9, 2013

MARK ZUCKERBERG, PLEASE TAKE NOTE ! ! !


Agak-agak la kan,
Mark Zuckerberg baca tak blog aku ni ? ? ?
hikhikhikhik....
kalau baca pon canfirm tak paham kan...
tak pe la, tapi apa yang aku nak kata kat sini FACEBOOK dan tak best macam dulu.
yang aku perasan sejak tukar format ke timeline ni.
serius bosan.
sorry yer Mark Zuckerberg ! ! !
[bosan-bosan pon Facebook jugak yang aku hadap dari pagi sampai ke malam]

Apa yang lagi membosankan aku bila, FACABOOK tu lebih kepada tempat orang berniaga.
jual peplum la, jual PMC la.
Bukan kata salah berniaga, tapi 'home' aku tu,
aku scroll dari atas sampai ke bawah sama je.
semua orang dok promosi barang-barang itu la, barang-barang ini la.
aishhh..pelik aku.
kalau macam ni la begitu ramai orang yang berjual,
sape pulak pembelinya ? ? ?

tak cukup dengan bosan + dengan sakit ati pulak.
sakit ati sebab orang dok tag nama kita kat produk diorang tu.
paling banyak aku kena tag kat PMC la.
ggggggrrrrrrrrrr.....
dah la jual mahal. 
aku leh dapat harga lagi murah dari ko jual tu :P
ko jual sekilo 45hengget???
ko tau tak, aku kat sabah ni leh dapat sekilo 15hengget je tau tak.
jangan nak tag-tag dah nama aku...
[memang tak tag dah kot, sebab aku dah block terus si penjual tu...hambekkk kau]

tu belum kira orang add aku masuk group entah pape tu.
ko add la aku,
tak sampai seminit lepas tu jangan terkejut aku click pada LEAVE GROUP.
padan muka ko.

kesimpulannya,
FACEBOOK sangat membosankan.
MARK ZUCKERBERG...
please take note.

sekian.

p/s**sape yang tau ada laman sosial yang lagi best sila bagitau aku.... :)




4 comments:

  1. betul3 buat semak notification jer....yg invite main game,invite masuk group niaga sbb syarat dorang nk letak iklan kena invite 100org masuk group..so kita jd mangsa....haishhh..hope mark zukerberg elert dgn blog ni..hihu

    ReplyDelete
  2. Aaaaaa setujuuuuuuuuuuuu !!!! huhuhu bosan gilaaa. jom la tuit2 lak. huhuhu

    ReplyDelete
  3. hahahahaha... betul3... fb skrg dh bosan.. tapi duk buka jgk...huhuhu

    ReplyDelete
  4. Tu la...kaklang ni sibuk orang nya..bagi kaklang kalau buka facebook nak kena buka page dan klik leave group tu adalah sesuatu yang sangt membuang masa.klu tak leave group macam2 notification la pulak yang masuk..sebab tu la kaklng dok hangen2 klu ada manusia yang add join group ni..

    ReplyDelete