Followers

Sunday, September 11, 2011

jap ada jap tak ada.....

Assalamualaikum....
Hye semua...
semoga pagi yang mendung-mendung dingin ni (tempat aku la..tempat korang pe cer aku tak tau...) memberikan seribu kebahagiaan dan kedamaian buat korang tak kisah la dengan siapa-siapa pon...ibu bapa,insan tersayang @ rakan-rakan.sebenarnya banyak benda nak diceritakan. tak tau nak mula dari mana. errmmmmmm......okey2...idea datang dah. disebabkan sekarang masih lagi dalam bulan syawal, aku bercerita la pasal raya yang lepas ye. juz cerita je. xda pic sebabnya time raya aritu terlupa nak bawak camera.nset aku bukan tak ada camera tapi nset murah je.malu lak nak kuarkan.hu3....

bagi aku raya tahun ni tidak lah semeriah tahun lepas tapi raya kali ni cukup bermakna bagi aku.ini merupakan raya aku terkahir sebagai seorang anak dara yang cantik...hahahahaha...perasan sudah.next raya insyallah raya aku bersama seorang suami.or may be ada anak.waaahhhh...bagi aku itu terlalu awal.berbalik semula kepada raya...tahun ni merupakan kali pertama aku beraya bersama-sama dengan adik-beradik n ibu kandung aku.hadir sama pakcik n makcik dan sepupu yang lain.mungkin ini kali pertama, aku masih lagi janggal untuk cope dengan mereka. tak apa...ni kan baru permulaan.insyallah saya datang berdua pulak yer...waaa...gatal ko ieja!!!

minta maaf la yer pada anak-anak buah, duit raya memang aku tak spare untuk korang.buddget aku semua aku bawak untuk bulan 12 ni.....nak rasa duit raya mai umah bulan 12 nanti ek...kad undangan akan aku post kan kat blog ni...sabar menanti yer....

SEKIAN
ASSALAMUALAIKUM....

1 comment: