Followers

Thursday, October 24, 2013

REVIEW :: baby steps activity walker by chicco

Aku kan suka menunjuk-nunjuk kat instagram, tak kisah la apa-apa pun. Baik makanan, barang mainan anak aku, baju anak aku, aku pi tempat-tempat best pun aku menunjuk-nunjuk kat instagram..siap share kat FB lagi..bukan tu je aku suka menunjuk-nunjuk macam-macam la benda yang aku suka menunjuk, sampai ada orang-orang yang tak puas hati dengan aku. Dia kata aku suka menunjuk-nunjuk..ermmm..tak heran la. ko nak kata apa pun.ke ko dengki aku ada semua tu ko tak ada ? ? ?tak suka ko boleh block je aku kat instagram tu kan..habis cerita.ko pon tak rasa dengki dengan aku. settle masalah  ! ! !
ni tak tuju kat sape pon, kalo terasa tu maaf lar yer...


haaaa...ni la bendanya yang aku nak cerita ni. ni baby steps activity walker. ye ke pon itu nama nyer ??? tak sure la..tapi kalo aku google lebih kurang ini la yang keluor nyer...sebenarnya aku target nak beli brand Fisher Price tu, tapi mengenangkan harganyer yang mahal tu, terus terbantut hasrat aku. Bukan tak mampu (cewah..) tapi rasa cam boleh dapat yang lagi murah. Nak dijadikan cerita, hari tu saje-saje jalan pi Suria Sabah. Konon en.husband nak tengok clutch untuk lelaki kat butik Coach... (ermm..ayat tak nak kalah, tetap nak menunjuk...hihihihihi...) bukan nak beli pun saje jenjalan...nak target barang..bila dah target baru semangat kerja kuat...so, lepas tu boleh menunjuk lagi !!!! last-last aqil yang dapat barang..



masa baru-baru beli, aqil tak reti pon cam ne nak guna..dah ajar pon still tak berjalan.statik je berdiri. dah sehari dua baru die reti.laju kemain lagi die.siap tau belok kiri kanan lagi. hamboiii..mama tak ajar pon yang tu...hihihihihi...

ni la rupernyer kalau tengok depan-depan..lagi clear yer dak pic dari pakcik google ni. kat bahagian depan ni boleh belajar untuk kenal bentuk.setakat ni aqil reti la masukkan bola dalam lubang biru atas tu.yang bentuk bintang, 3 segi dengan bunga tu die tak reti lagi..steps walker ni ada music..so, bila kita tolak je die keluar la lagunyer.aqil kalo dengar siap tersengeh-sengeh sambil menolak...

ni aku tak jual ek...sampai aqil dapat adik 3-4 orang pon aku tak jual...melainkan fisher price die turunkan harga untuk steps walker ni. Normal price RM 199.00...member card holder dapat la less...kalo kat semenanjung lagi murah kot...

dah tu je la.lagi pon aku malas nak menaip pepanjang. nanti orang kata aku ni menunjuk rajin pulak...
boleh gitu ???

sekian, assalamualaikum...



2 comments: