Followers

Tuesday, April 26, 2011

selesai sudah....


Assalamualaikum...
hye semua!!!!
apa khabar?harap semua berada dalam keadaan sihat.hari ni kerja aku hanya post entry bergambar je, ni baru la entry bertulis. untuk tatapan blogger semua juga kan.ye la kot-kot ada yang tengah mencari idea hantaran untuk majlis pertunangan atau pernikahan boleh la tiru sikit-sikit gubahan hantaran majlis pertunangan aku tu. tiru sikit-sikit je tau...

perkataan yang perlu aku ucapkan disini ialah ALHAMDULILLAH...syukur sangat-sangat majlis pertunangan aku dah berjalan dengan lancar. terima kasih kepada keluarga dan semua yang hadir.kepada rakan-rakan blogger sorry tak jemput. wat majlis kecik-kecik je. Insyallah untuk majlis perkahwinan nanti aku jemput korang semua yer.

bercerita mengenai majlis perkahwinan, fuhhh...aku agak terkejut sebenarnya. mengikut perbincangan hari tu, tarikh yang dipilih adalah selepas hari raya aidilfitri @ paling lewat adalah bulan 12 ni.

perghhhh...macam tak sempat nak buat perancangan je. aku dengan bakal suami bajet hujung tahun@ bulan 4 tahun depan. bulan 12 boleh jadi majlis berlangsung, tapi, kalau time raya tu maybe tak kot. bagi aku biar la apa orang nak kata, lambat ke cepat ke, yang penting bagi aku, biarlah majlis aku tu berjalan dengan teratur dan lancar. biar lambat asalkan selamat.

lagi pun aku kena ambil kira cuti bakal suami aku lagi.dah la kerja jauh, raya ni dah tentu dia tak balik sebab incharge dia cuti, so..kemungkinan kalau die balik pun may be seminggu selepas raya n cuti paling lama pun boleh ambil seminggu. lagi pun nak menyampaikan hujung tahun tu agak lama, so, kalau amik cuti hujung tahun bulan 12 boleh je nak cuti lama-lama..sebulan pon boleh..hu3...macam maritim tu bapak aku ketua pengarah dia.hahahhahahaha....

dan lagi satu, biarlah kali ni duit untuk perbelanjaan majlis perkahwinan dari segi hantaran, pelamin dan segala-galanyer biarla guna hasil usaha aku pulak.baru la orang kata terasa kenikmatannya tu...betul tak???

opsss...kepada semua yang wish tahniah, terima kasih yer.doakan kebahagiaan aku hingga ke jinjang pelamin dan hingga ke akhir hayat....aminnnn.....

SEKIAN
ASSALAMUALAIKUM



6 comments:

  1. oh tahniah tahniah.. macam saya jugak, merisik ape sume bulan 1. terus family decide bulan 6 kawin. berpeluh jugak ehehe.. tap berkat doa, pertolongan keluargam insyaallah takkan ada masalah. :)

    pasal duit jgn risau. org kata bila kita ada niat nak kawin, rezeki kita jadi murah. insyaallah :)

    ReplyDelete
  2. @amal
    hu3...thx..
    hrap2 bgitu la...
    aminnn.....

    ReplyDelete