Followers

Tuesday, August 28, 2012

selamat hari raya




Assalamualaikum...
Tak terlewat kan untuk aku wish 
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN 
untuk semua yang sudi datang membaca blog aku ni.
maaf kalau ada apa yang aku tulis ada yang terasa.
mungkin hanya kebetulan kannn...
aku menulis dari apa yang aku rasa.

Raya aku  ? ? ?
Tahun ni best jugak la. 
Sebab 1st time raya dengan SUAMI. 
En.Husband pun kata best sebab raya dengan ISTERI.
hikhikhikhik....

Raya tahun ni raya kat rumah family aku. 
Next year kena la beraya di rumah mak mertua pulak kannnn...
Kalau diikutkan En.Husband nak beraya kat rumah Family die dulu. Tapi memandangkan abang aku tak balik, die pun beralah la. 
Die kata::
 kesian dekat ayah & mama sebab tak ada anak-anak die beraya dengan die. Mak abang tak pe, adik-adik ada balik. Nanti terkontang kantin ayah & mama berdua je kat rumah. Petang lepas bawak ayah & mama balik kampung baru kita balik Ipoh.

Syukur Alhamdulillah aku dapat SUAMI macam MOHD WAZIR. 
Ekceli banyak lagi aku nak bercerita, start dari aku nak balik kampung, sampai la sekarang ni dah kena hidup membujang balik. Sorang di Tanah Besar, sorang lagi di Borneo. 
Serius....ni la part yang paling aku tak suka. 
Masa baru-baru kawin dulu, okey je lagi aku kat sini die kat sana. Tapi sekarang ni rasa lain pulak. 
Rasa sayu je hati ni. May be sebab aku tengah pregnant kot kan.....

Okey la...
Nanti aku sambung lagi cerita sekerat-sekerat ni. 
Mood ank berblog tak sampai 100% lagi...

1 comment:

  1. SemOga masih belOm terlewat. Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. :)

    ReplyDelete