Followers

Friday, January 28, 2011

harta tak ternilai....

Assalamualaikum...pe yang korg pikir bila baca entry 2????duit???nset???brg kemas???kereta bmw???(xpernah ada pon...hahahaha)......Jawapan yang paling tepat adalah SAHABAT...aku bole dktakan ramai gak la kawan...since dr skolah rendah until aku kt kolej...diorg ni semua adalah harta yang xternilai yang pernah aku ada selepas family aku....

cun kan awek ni...ni la.bestfrend aku masa sekolah rendah NUR AMALINA BTE.ABDULLAH SANI....dari darjah 1 sampai drjah 3...masuk drjah 4 ktorg dh lain kelas n aku da sorang ag kawan baik...nama die NOOR NAZRAH BTE.ZAINAL ABIDIN.pic die xda sbb aku dh terpisah ngan die sejak tamat sekolah rendah sampai r sekunk.dgr cite die dok kt Kuala Kangsar....

 NOOR HIDAYAH BTE.MIOR SARADI...ni kawan baik aku sejak dari form 1 sampai la form 5...mmg 1 kelas...tpi tpish kelas dr form 3..form 4 dok 1 kelas balik...dh kwin dh awek ni..korg jgn da ati nak ngorat die...ha3...
NOR ALIA BR.SAPRI...die ni dr drjah 1 sampai la form 5 sama kelas ngan aku...tapi biasa la bdk2..da la gduh2 skit...skunk ni dh mcm blgkas..ha3...n dh jd antara kawan yang baik ngan aku....



SITI RASHIDAH BTE.HAMZAH...besfrend aku dr form 3 smpai skunk ni...die dh kwin..korg pon jgn nk brngan nak ayat die ni...ha3...ngan die mmg bnyk kngan..biasa la..time tgh ligat...aku kantoi ngan bapk aku g jomheboh ngan die ni la...hahahahaha....

NUR AZILA BTE. ABAS...aku kwan ngan die masa form 4 n form 5...sblum ni mmg 1sekolah..just laen2 kelas je....suka kawan ngan die sbb die pandai..rajin...soooo..aku leh tiru kerja sekolah..nak2 matematik...hik3....

lepas je spm awek2 ni semua g masuk kolej nurse..azila dpt masuk uitm....tinggal la aku sorg2 kt bt gjh ni..kecuali amalina...aku xtau die g mne...ktorg tputus sekejap..jmpa balik pon kt fb...tapi aku dok bt gajah bknnya aku dok mngganggur...aku smbung study masuk form 6....ha....masa form 6 aku knal ngan 2 org awek ni....

NUR AISYAH BTE. RAMLI...die kawan sekolah aku sejak dr form 1 ag..tapi lain2 kelas..so..xda la rpt...form 4 n form 5 bru 1 kelas ngan aku..tp xla rapat cam aku rpt ngan mira, alia n ct...aku rpt ngan die sejak masek form 6....sampai la skunk..die dh kwin..n bkl mnimg chaya mata...tahniah aecah....

NOR FAZILLAH BTE.RAMLI...die pon aku knl sama cm aecah...dh form 6 bru la rapt...erm...seorg stff nurse di Colombia Asia Hospital..n bkl mndrikan umah tngga ujung tahun ni...tahnah Azie....

k la....t next entry aku cite lak pasl mbr kolej aku...yang ni mbr sekolah je...t cite pnjg2 korg mnyampah lak nak baca...betoi x?time tgh bace yg ni pon dh rase bosan kan..eleh..ngaku je lah....hahahahaha.....xkisah la..ni blog aku..suka la nk cite cm ne pon....ngeeeeee~~~~~
Assalamualaikum.....



No comments:

Post a Comment