Followers

Friday, January 28, 2011

yessss....aku berjaya akhirnya.....

Elllloooo semua....Assalamulaikum....
Korg perasan x kt blog aku ni dak budak comey 2....ala...yang berkata2 2....yg kt tepi 2...da x?comey kan...hik3...pas2..perasan x da jam kt tepi 2...hik3..2 pon comey gak..cam aku..hahahaha...(terlebih sudah...)..ha...korg percaya x aku sbnrnyer buta IT...x reti pon bab komputer ni...xpernah pergi kursus komputer pon..belajar sndri je kt umah...
Sebenarnya kan bg aku la...xpyh nak mbazir duit g kursus komputer yg rege die smpai bribu 2...belajar sndri pon bole...just xtau tnya.mcm aku ni maen clik2 je...bila dh clik2 2 kita tau la..so..pe susah..tp cm basic 2 kna la da skit2..jgn smpai nak on komputer or laptop pon x reti...memang haru la bab kta org perak....hik3...k la...t kalo da bnda aku nak story kunk aku tulis..ni nak g mndi jap...dr pagi tadi aku dok mngodek blog ni...biasa la org baru nak belajo...bye...Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment