Followers

Thursday, January 27, 2011

Pelamin Impian Ku.....

hye..selamat malam...waaaa...ramai ek baca entry ni..nk2 bab kawin ni...(hahahahaha...perasanyer aku..da ke org bca blog aku ni...syok sndri je wat blog ni..jelez tgok org lain da blog...2 yg buat 2...)
actually..aku bakal melangsungkan pertunangan pada bulan 4 ni....16.04.2011..sehari selepas bufday aku....ha3...saje je wt shari selepas bufday..at least da org nak smbut...(lagi sekali perasan...ha3...aku mmg kuat perasan pon....ngeeeee~~~~)korg selalu x tgok mjlis ptungan org skunk ni...x macam dulu..time sepupu2 aku kawin dulu wt style org2 dulu..cm zaman opah aku..simple jew...doa selamat..mkn bihun or kuih2...bincg2..n bila dah setuju..srung cincin..btol x?....zaman dh berubah..skunk ni majlis bertunang pon dh mcm majlis knduri kawin...siap da pelamin ag....ish3...mmg grand la..cam da mbr kolej aku btunag ri2 la..siap da plamin ag...walaupun simple..tp mmg cun la....t kt bawah t aku letak pic mbr aku yg bertunag 2....
erm...manusia..bila org lain buat something mesti nk tiru gak kan...cm 2 gak ngan aku...untuk mjlis bertung t aku pon tringin nak da pelamin...hik...(ngada2 la....ha3...)...tapi ape kan daya...mama x bg..die kta..beria..adoiiii...mama..mama...zaman dh berubah la...jgn samakan zaman dulu ngan zaman skunk...hik3...xpew2..masa banyak ag kan....so..bnyk masa ag aku nk pujuk mama...doa sama2 ek....kat bawah ni aku sertakan pic mbr aku btunag n pelamin impian ku.....hik3....


ni la mbr aku yang bertunag 2..nama die nor ashikin...ktorg pngil die k.iekyn..sbb die ni yang paling veteran dlm batch aku 2..tapi x mcm vetaran kan..2la awek muda nama die...cntikan..simple je pelamin die..tp mmg cun la....

haaaaa....kenal x ni sape????hahahaha...xkenal mmg saje la korg....ish3...nak jgk interprem...amik berkat...sambil2 dok bsimpuh kt atas 2 cam biasa la...berangan...ha3.....

jeng...jeng..jeng.....haaaa....ni la die pelamin yg aku anggan kan 2...cantik x?cantik kan....bayagkan aku yang dok kt c2...cnfrm ag cun..ha3....korg baca ni mesti menyampah...nasib korg la yg mbaca nyer....
that's all before aku nak tido ni...nak mimpi pelamin ni..smbil bcinta dlm phone ngan bakal tunag aku....
(eeeee...gediknyer....)
nite semua...bye...Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment