Followers

Sunday, June 5, 2011

Aku dah dapat kerja

Assalamualaikum...
Hye semua. Time korang semua baca entry ni aku mungkin tengah berselera makan nasi minyak. mai la jemput sekali....

Pertama sekali, aku nak panjangkan rasa kesyukuran. penantian yang penuh dengan penyiksaan akhirnya berakhir. Setelah 6 bulan aku memegang jawatan penganggur terhormat, akhirnya aku diterima bekerja. Walaupun hanya sebagai private nurse, tak kerja kat sepital macam cik misi yang lain tapi aku bersyukur. buat sementara ni biar la aku kutip pengalaman dulu. lagi pun aku bekerja untuk tampung sikit-sikit belanja majlis kawin aku nanti. selepas tu nanti, samada aku terus bekerja @ berhenti dan ikot en.husband pi sabah.

Hari Jumaat ni aku start kerja. kerja malam tu.8.00PM-8.00AM...agak cuak di situ. setakat hari ni aku tak tau lagi background family patient aku cm ne. background patient pon aku tau gak. may be isnin or selasa ni baru aku pi ikot bos jumpa client tu.

special thanks untuk nazira sebab rekemen kan aku kat bos tu..hik3..nanti akak belanja yer.

Okey la. tu je la catatan setakat hari ni. da entry baru aku publish ye...
take care =))

SEKIAN
ASSALAMUALAIKUM

10 comments:

  1. tahniah...
    keje rajin2 ye...
    semoga dipermudahkan segala urusan...
    Amin...

    ReplyDelete
  2. jadi private nurse akak? tahniah.. hehe..

    dulu akak study katne ek? mira takut gak xleh keje nanti..

    ReplyDelete
  3. keje ape pon ok dik...yg penting nawaitu...happy working...

    ReplyDelete
  4. @Amirah Adnan
    yup...private nurse..
    tau kan...
    more to nursing care...
    study???
    UNIVERSITI KUALA LUMPUR ROYAL COLLEGE OF MEDICINE PERAK...

    hik3..jgn takut..
    kna yakin..
    akk pun isau gak ni...
    skill dh kureng...
    dh lama x keje....

    tjx..;)

    ReplyDelete
  5. @atie
    hik3...
    btol2...
    thx...
    tp isau gak sbb xtau client tu cm ne...

    ReplyDelete