Followers

Tuesday, June 5, 2012

akhirnya...dapat jugak ! ! !



hajat kat hati nak iPhone 4s, tapi cian lak kat en.husband, so yang kat bawah ni jela. yang ni pon dah cukup dah untuk aku. lama gak aku n en.husband tunggu S II ni turun harga. ada la dekat-dekat setahun. 2 minggu sebelum en.husband grab benda ni untuk aku, harga still lagi RM 1699.00..time tu memang kucewa la....
last-last time jalan-jalan kat KK ari tu, terkejut kau harga jatuh RM 1499.00...tawar punya tawar.dah tambah, tolak darab n bahagi dapat la RM 1400.00...alhamdulillah...aku selalu kata yang bukan aku yang nak pakai tapi baby yang mintak.hahahahahaha...........



so, untuk en.suami yang tersayang, thanks yer sebab sabar denga kerenah isteri mu ini...
luv u sooooooooooo muchhhhhh... ;)


No comments:

Post a Comment