Followers

Saturday, June 9, 2012

angkat tot0, bantal, selimut..letak depan tv ! ! !


Assalamualaikum...
EURO 2012 dah bermula dengan perlawanan pembukaan Poland vs Greece. Aku tak tengok pun..keputusan pun tak tau.Semalam mood aku lebih pada downlod lagu-lagu..Sesambil tu aku berjalan-jalan juga melawat blog-blog orang lain.ramai gak yg post pasal EURO 2012...kebanyakkannya pasal laki masing-masing yang kaki bola.kat pesbook pun ramai gak post status pasal EURO ni....


huahuahuahuahua...ni status yang senior aku post....
aku belum lagi nak post status cam gini lagi. sebabnya en.husband aku pi belayar.so, die tak ada kat rumah dan aku pun tak ada la nak berebut tv dengan die. masa aku kemas-kemas beg die untuk pi belayar tu pun die dok terpikir-pikir macam mana nak tengok bola. katanya, dah la Kudat tu pekan kecik je.kedai semua tutup pukul 12 mlm..dalam hati aku kata, padan muka.dah  la 2 minggu stay kat sana. tahan je la 2 minggu tak tengok bola. ni semua gara-gara angin berhembus +++ dan ombak rindu +++ tiga hari lepas..sampai bot pon boleh hampir-hampir pecah kena pukul dengan ombak..tapi memang kuat pun.dah la rumah aku tingkat 3, bergegar tingkap....! ! !

tapi pagi tadi aku call en.husband, dia kata semalam diorang dah jumpa dah kedai yang ada astro n tutup lewat..dah boleh dah dok Kudat dengan senang hati sebab dah boleh tengok bola...patut la die diam je semalam tak msg aku...cisssss.....aku sedar ada message masuk pun pukul 4.30 pagi tadi. tu pun sebab bangun nak solat subuh...

'pukul 7 kejut abang yer..takut tak sedar. diorang yg kt dlm bilik ni semua xleh hrp sgt...tido mati'

elllllleeeehhhh....mengata orang. die pun sama....

pape pon, kepada isteri-isteri yang suaminyer kaki bola, terima la seadanya. bersabar lah untuk sebulan ni yer...hik3.....

SEKIAN....




No comments:

Post a Comment