Followers

Monday, March 28, 2011

mata lelaki!!!!!!!!!!


Assalamualaikum.
pernah tak korang dengar statement ni dari mulut lelaki:

"perempuan mengandung nampak seksi la"

pernah tak??
 erm..aku pernah dengar. 
time praktikal dekat Klinik Kesihatan Ibu dan Anak (KKIA) Hutan Melintang, Teluk Intan, time aku praktikal tu ada la 5 orang student M.A posting dengan aku sekali. so, buat kerja pun sama-sama la. tapi diorang tak ada la cek lebih-lebih pregnant mother tu, just check BP, ambil timbang berat, ukur tinggi dan da yang kerja kat makmal. tengah dok tak ada client, aku pun sembang-sembang la dengan sorang student M.A ni..

student M.A: aku suka la posting kat KKIA ni. hari-hari tengok pempuan seksi.

aku: mana pempuan seksi??tak ada pun semua pakai tudung. baju besar...seksi apa.

student M.A: tu la ko, ko tau tak, mata lelaki ni lain. masa yang perempuan yang paling seksi dan cantik sekali time diorang tengah pregnant. pergggghhh...memang seksi derrr...tak caye try ko tanya pakwe ko. mesti dia cakap ya punya la.

aku: tang mana yang seksinya tu. cer cite kat aku?

student M.A: aku cakap ni ko jangan terkejut pulak ye. seksi tang punggung dia. lentik tu. pastu cara pregnant mother ni jalan. seksi tau. tu pasal time pregnant husband mesti sayang wife dia. sebab time pregnant ni la perempuan nampak cantik dan seksi. kalau dah wife tu jenis comel...alahai..lagi la weh.....

aku: eeeee.....tak senonoh la korang ni.berdosa tau korang tengok bini orang lebih-lebih.
 kalau macam ni la, time aku pregnant & follow up nanti aku akan make sure yang KKIA yang aku pergi tak ada student M.A lelaki. bahaya korang ni.

lepas je dari tu, aku pun dok la try tengok-tengok pregnant mother yang datang follow up, nak tengok betul ke seksi.
erm..seksi ke perempuan mengandung ni????
mata lelaki memang susah nak diduga. kadang-kadang perempuan yang pakai baju kurung pun dikatakan seksi. ada tu yang kata, perempuan pakai kain batik pun seksi.
ish..ish..ish...!!!!

jom tengok seksi ke tak ibu mengandung ni!!!!!!

erm...seksi ke??
erm...tak seksi pun...
erm..yang macam ni kot nampak seksi...
seksi ke???

erm...setiap pandangan orang adalah berbeza-beza.
so, tak salah rasanya kalau kita terima pendapat atau pandangan daripada orang lain sebab setiap pandangan@pendapat yang diberikan tu membuatkan kita berfikir. dan lagi satu, setiap pendapat @ pandangan sesorang tu tak boleh dikatakan sebagai 
SALAH.

SEKIAN
ASSALAMULAIKUM




28 comments:

  1. seksi2... ala,,, nape takleh nak right click? susah nak bukak lau guna apple safari.. buat laa right click
    :(

    ReplyDelete
  2. yep..sgt2 stuju..pompuan mengandung seksi..bkn seksi je, cntik, sweet je mase mengandung.. ^_^

    ReplyDelete
  3. haha lawak la..haisshhh..
    slalu tgok org yg prgnt xla pikir seksi..cam comel2x je bila pakai bju ikat2x tu..n trus tpikir anak pompan ke laki base on bentuk perut..wawawa*mngarut*

    ReplyDelete
  4. a'ah.... pompuan pegnen memg sexy.. sll dengan statement tuh... huhuhu...

    selain tuh, pompuan pegnen ni nampk lagi2 berseri... huhuhu

    ReplyDelete
  5. seksilah..dan kalau wanita mengandung akn kelihatan lagi lawa...
    aura baby lah to..hihi

    ReplyDelete
  6. hehe...mmg pon..so sweet bile pompuan ngandong~~hee:)

    ReplyDelete
  7. info yang menarik.. ;)
    nanti saya tanya pakwe saya pulak..betul kew tak.. hehe

    ReplyDelete
  8. mmg seksi pun kalo pmpuan mengandung... haida suka sgt tgk orang mengandung... tatau nape.. kalo pmpuan mengandung lalu depan haida, mesti haida tengok pmpuan tu... rasa best jew tgk dia mengandung... and, comel jew perot dia muncit... (^_^)

    ReplyDelete
  9. seksi la jugakkk bila tgk pic yg terakhir tuhh.hahaha

    ReplyDelete
  10. ntah laa..aku pun xtau nak cakap sexy ker x..tapi word sexy tu xsesuai pakai kot..kalo guna ayat nampak menarik cam lebih sopan jer..hehe..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. saya tag suhaiza tuk join GA =)

    my link:
    http://quraishahir.blogspot.com/2011/03/29th-birthday-giveaway-by-anim.html

    ReplyDelete
  12. wow.. hihi..

    tak penah tau pulak mata laki cam ni..

    ^-^

    ReplyDelete
  13. seksi ka?
    macam seksa saja :D

    ReplyDelete
  14. SALAM

    SEBAGAI LELAKI GUA SETUJU DENGAN POST LU INI..MANA ADA LELAKI TAK GATAL...

    ReplyDelete
  15. @zalizalu
    yup...
    seksi..
    hu3...hak cipta terpelihara...
    ngeeeeeeeee~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  16. @Chenta Qaseh
    hu3...pmpuan pon ckp cm g2..
    ingtkn lelaki jew...

    ReplyDelete
  17. @mia
    hu3...2la yg mbezakn mta lelaki n mta prempuan..hik3...

    ReplyDelete
  18. @Ms. MieRa
    yup stuju dgn yg bseri2 tu...
    beseri bla cra pmbwak budak yg baik...xbeseri bila asyik moody jew...

    ReplyDelete
  19. @miss frog
    comey n lawa...
    seksi tu msih tcri2 kat mana seksinye 2...
    :)

    ReplyDelete
  20. @haida
    ha3...awk dh xsabr nk ngandung kot...
    hu3...

    ReplyDelete
  21. @NuR 'aQiLaH
    hu3..
    ingtkan lelaki je yg kata pmpuan seksi time mengandung....
    rupanya pmpuan pon sama.
    saya sorg je yg xperasan..
    ha3...

    ReplyDelete