Followers

Friday, March 11, 2011

SEGMEN TEMBAK MENEMBAK DIRI SENDIRI!!!!!!


AssALaMuALAIKuM....
ekceli segment ni dah lama nak join.
tapi disebabkan BB aku wat hal minggu lepas, ditambah dengan kesibukan aku mengalahkan Perdana Menteri Uganda, aku hole on  dulu la segment ni. tapi malam ni aku terlebih masa pulak. Lagi pun dah jari jari aku ni dah menggedik nak beraksi kat pentas lappy aku ni.
okey..
segment tembak menembak diri sendiri maksud lebih kuang sama dengan bunuh diri je.
waahhh..bukan la.
segment ni maksud nye meng-list kann seberapa banyak tabiat cela yg ada dlm diri kita.
listkan 10 jew...
ni segment suka-suka yang yarn  buat.
segment ni tak ada hadiah.
sapa-sapa yang minat nak join leh melawat blog yarn

1. suka tidur dengan bantal yang banyak.rasa cam selamat je. tapi bila bangun pagi bantal semua dah tergolek kat bawah...sorry yer bantal-bantal ku semua.

2. suka cium bau semut yang aku bunuh. walaupun tau benda tu busuk.
yeeeekkkkk...
3. Time dok kat jalan, tak kisah la nek kereta ke moto ke bus ke...suka baca plat kereta yang lalu lalang...tak tau la kenapa. sejak belajar ABC ngan 123 dah start baca plat kereta yang lalu. kalau plat kereta sedara-mara tu siap hafal lagi...habit kot.

4. time tidur juga kena ada benda yang dipeluk...bukan memeluk yer..tak kisah la bantal ke, teddy bear ke...peluk suami je belum lagi...best ke ha???? 
<gataiiiiiiiiiii>

5. suka tukar ringtone handphone hari-hari. kadang-kadang sampai terlupa yang berbunyi tu hanphone sendiri.

6.  cepat emo.kadang-kadang benda kecik pun nak terasa tak tentu pasal. espeseli time bulan mengambang.waaaahhhhh....memang nasib la sapa yang cari pasal dengan aku time-time ni.

7.  tak boleh tengok: 
a) orang tua yang pangkat nenek bawak bakul jalan kaki pergi pasar.
b) budak kecik yang bawak bakul jual kuih....
c) bersamamu kat TV3...
d) laki bini yang ada anak kecik (baby) naik moto. nak-nak pulak time ujan atau panas..biar redup tak pe.kalau mendung pun tak boleh..nanti aku asyik pikir pasal baby tu je.
***kalau tengok 4 situasi ni aku rasa cam sedeh je...ciannyer tengok diorang.

8. malas kemas rumah. tapi rajin kemas bilik sendiri je.sebab bagi aku bilik aku ni lagi best dari luar bilik tu.

9. suka beli botol air. nampak cantik je beli. walaupun pada hakikatnyer bukan guna sangat pun. time jadi student dulu, seminggu je bawak botol air yang baru beli tu, lepas dari malas nak bawak dah...tujuan bawak pun sebab nak tayang kat member kita ada botol air baru...<tak senonoh betol ko ni ieja....>
tapi yang penting warna pink atau purple.

10. masak untuk aku je....hahahaha....sebab bagi aku, aku masak untuk orang jadi tak sedap. untuk aku je sedap....

EXTRA: 
11. masuk kereta jew...tak kisah la jadi driver ke, jadi penumpang ke..benda wajib yang aku buat snap pic sendiri. bagi aku time tu aku tengah cantik, cun + comey...
<hahahhaha...perasan...>




SEKIAN
ASSALAMUALAIKUM



3 comments:

  1. oo..
    yang last tu tak boleh blah..
    hahahha

    ReplyDelete
  2. @diana
    k.lang kena terima hakikat 2...
    ha3....

    ReplyDelete
  3. wah template kayu ni sangat kontra dengan warna entri.. rambang mata

    ReplyDelete