Followers

Friday, July 27, 2012

bila ada yang baru, yang lama dilupa jangan ! ! !


Assalamualaikum...
Sedih aku tengok nset aku ni...
eh3...silap-silap. 
Ni enset en.husband. Tapi aku yang guna sebab time bercinta dulu tukar-tukar nset.
 Ni la nset yang pertama die beli guna duit sendiri. 
Tu pon sebab duit die tengah banyak time rekrut maritim dulu.
Lagi pun time tu baru start bercinta. Hari-hari asyik 3g je. Kalau 3g guna nset sendiri tak pe la. Ni die pinjam nset kawan die. 
Si ZAKI ngek ! ! ! ! 



Alkisahnya, sebelum ni keypad nyer je yang ilang. Cara ilang nyer tu pulak penuh tragis. 1 hari ilang 1 nombor.  Kalau selang sehari ke ilang nyer tak pe lajugak. Ni tak, berturut-turut hari ilang.
adehhhhh.....
Yang housing bawak tu pulak, tak tau la macam mana boleh ilang semalam.
Balik-balik dari buka puasa kat luar semalam, tengok-tengok dah sompeh orang perak kata.
hahahahaha...
Aku rasa may be jatuh kat mana-mana la tu.

Sayang giler weh aku kat nset ni. Memang la dulu die da buat hal, tapi banyak kenangan tu.
Dari zaman bercinta, sampai la dah nak ada anak.
Adik ipar aku dok la mengayat nak nset ni, tapi En.Husband memang tak bagi.
Die kata ada sentimental value pada nset ni. 
Kalau bagi kat adik die pakai, ntah apa la jadi. Silap-silap boleh hilang.
walaupun skunk ni masing-masing dah guna nset touch-touch je, tapi kalau nak bagi nset ni kat orang, memang tak la jawabnya. 
Mana la tau tetiba satu hari nanti, nset yang sedia ada ni rosak ke hilang ke, sekuang-kuangnya ada la jugak nset yang boleh digunakan buat sementara sebelum beli nset baru ke hape ke kannnn..... ! ! !

Skunk ni nset ni ada je aku simpan dalam laci. aku pakai nset murah je sekarang ni.
Samsung Galaxy sII ! ! ! hik3...

Sebelum ni, sII ni kami laki bini guna untuk main internet je. 
Kalau kat rumah guna laptop. 
Bila kuar pi mana-mana, masukkan sim kad internet kat nset sII ni.



2 comments: