Followers

Friday, May 13, 2011

boleh bah kalu kau....


<entry cuci mata + berangan sebelum beradu>
<untuk dapatkan mimpi indah,anggapkan korang berada kat tempat yang saya cerita ni>

Assalamualaikum..
hyepppp...tak tidur lagi? 
saya tidur lewat malam ni sebab tunggu en.tunang. die agak buzy sebab belayar & ada buat tangkapan. so, banyak keje la die kena settle.

okey..bila cerita pasal en.tunang, dia selalu bercerita sebelum saya tidur dan kadang-kadang sehingga saya tertidur...maksudnya disini, dia bercerita & saya tidur<---hik3..ni sebab saya suka die---> 

yang selalu die cerita pasal tempat-tempat yang best kat sabah tu. salah satunya ialah 
K A R A M A B U N A I---->menurut en.tunang, K A R A M B U N A I ni ialah sebuah pusat peranginan yang terletak Teluk Sepanggar, Kota Kinabalu, Sabah, iaitu 38 KM dari Airport dan berhampiran dengan Base Navy..En.Tunang cerita lagi, Karambunai merupakan salah satu pusat peranginan yang boleh dikatakan antara yang termewah sebab cas untuk 1 malam di resort tersebut hampir mencecah RM 1000 ++/ night...

so, yang berkemampuan tu boleh la cuti-cuti kat sini & yang nak berbulan madu tu boleh la jadikan K A R A M B U N A I ni sebagai lokasi. jom kita-kita yang tak berkemampuan macam saya ni cuci mata tengok gambar je. ehsan dari resort google

dari KOTA KINABALU INTERNATIONAL AIRPORT
lebih kurang 38 KM untuk ke KARAMBUNAI

NEXUS KARAMBUNAI RESORT

alangkah indahnya kalau rumah saya macam ni~~~

wowww...bestnya dapat gi tempat macam ni~~~
sape2 pun tak kacau~~~

yang ni tempat untuk photoshoot wedding saya nanti~~~
:P

besar tu katil die.
boleh muat untuk adik beradik en.tunang yang 6 orang tu~~~~

padang golf~~~

swimming pool~~~
walaupun saya tak reti berenang, tak payah risau.
en.tunang akan jadi personal divers saya kalau saya lemas
ngeeee~~~~

sape yang rasa diri tu tak cukup itam lagi boleh la berjemur kat sini~~~

spa~~~
kot la~~

pemandangan dari atas~~~
indahnya ciptaan ALLAH~~
haaaa~~~
time untuk beradu~~~
nite semua~~~

SEKIAN
ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment