Followers

Saturday, February 26, 2011

auntie ieja....


Assalamualaikum...
hari ni Sabtu..
so macam biasa kalau ada member-member yang ajak aku kuar aku on je..
tak kisah la pergi mana pun..
lagi pun semtara aku tak kerja ni aku nak enjoy dulu. 
nanti dah kerja tak ada masa dah nak buat aktiviti tak berfaedah ni.
tapi tadi bukan pergi mana pun..
pergi melawat member aku yang baru je lepas bersalin
<huh..member ko dah anak ada sorang dah ieja, ko baru terhegeh-hegeh nak bertunang>
ngeeeeee~~~~~
tak kisah la..janji seru aku dah hampir tiba.
hahahahahaha~~~~~
ni pic anak member aku tu..

rahil amani bte azmin

so rahil..awak boleh panggil saya auntie ieja...
nak panggil kak ieja pun bole...
ngeeeeeeee~~~~~

tu je nak cite...

SEKIAN
ASSALAMUALAIKUM

11 comments:

  1. comeyyyyy....nak cium2 jer pp bulat tu kan~hee

    ReplyDelete
  2. hohoho...
    dah kawen nanti tengok2 setahun sorang..
    eh!!nak bagi tau ni keturunan kita kalau beranak je badan menembun2 tau..
    hahha..
    siap sedia la hang...

    ReplyDelete
  3. @A'IM
    tau xpew..mcam auntie die ni..hahaha...

    ReplyDelete
  4. @diana
    huhuhu....family planning la k.lang...
    oh ye ker....
    may be not for me....
    rjin2 la g jogging..jgn dok dpn lappy je...
    xpon g Landon weight management....hik3...

    ReplyDelete
  5. @faiz
    sebulan pun x sampai..baru 3 hari...

    ReplyDelete
  6. @~ ナフィルザ ~
    hahahha...sabar yer..nanti dh ada kita publish...
    ngeeeee~~~~~~

    ReplyDelete