Followers

Sunday, February 6, 2011

Makan tak boleh tambah.


Assalamualaikum semua...
Ni kisah anak buah aku, anak abang sepupu aku. 
Nama dia Raja Nur Damia Ellisya. Baru je masuk sekolah, umur 5 tahun. Tapi mulut macam mak nenek. 
Banyak cakap. Hari tu jumpa time adik die naik buai.
Adoiiiii....tak terlayan.
Ni aku nak story pasl temu bual yang aku buat kat die. 

Kak Ieja: Ellisya, seronok tak pergi sekolah?

Ellisya: seronok.

Kak Ieja: Kenapa seronok?

Ellisya: Ramai kawan,pas tu belajar nyanyi, ada kaler-kaler buku. 
Satu je tak seronok. 
Bila makan tak boleh tambah!!!!!

Jarang kan tengok budak-budak suka makan bertambah.  
Yang diorang tau bila ada kawan-kawan ialah main je.
Budak Ellisya ni memang kuat makan, kalau tengok badan die mesti ingat die umur 7 tahun.


Ekceli banyak aku sembang ngan die, gelak sampai berair air mata.
Len kali story lak ek...

SEKIAN
ASSALAMUALAIKUM.


2 comments:

  1. @nulhazwany abdul malik:
    nama awak pun sedap jgk...hihhihik..
    adik no 2 die nama raja nur damia eriqa, yg ke 3 raja nur damia ezzaty...

    ReplyDelete