Followers

Tuesday, February 15, 2011

hari ini....


assalamulaikum...
hari ini ni sumua cuti kan?
ada ke yang kerja?
adaaaaaaa...
tu jururawat-jururawat kat sepital tu diorang tak cuti.kalau cuti sapa la nak jaga patient.
so, kepada jururawat yang berkerja hari ni sabar ye.
opssss....mentang-mentang kita ni jururawat.
<walaupun tak kerja, tetap dikira sebagai jururawat>
Bukan nak cerita pasal jururawat pun sebenarnya petang ni, tapi tu sebagai mukadimmah.
Hari ni jururawat yang tak bekerja ni tak buat apa pun. Dok dalam bilik ngadap lappy dari pukul 10 setengah pagi sampai la pukul 2 petang. baru mandi.
ishhhh...buruk betul perangai.
pas mandi & solat, makan tengah hari.
bila dah kenyang sambung mengadap lappy ni.
sempat la tadi join satu content blog muazatuladawiyyah
Ekceli aku ditag oleh awek en. m.a zaem untuk join contest ni.
Satu cabaran buat aku sebab apa yang die suruh buat memang tak pernah aku buat.
so, bagi sapa-sapa yang suka masuk contest leh la datang sini

Dari pukul 10 setengah tadi aku dok menerjah blog orang. Best jugak...
blog yang best-best aku follow la..
yang kureng tu macam suam-suam kuku tu aku jerit oit..oit je kat shoutbox. 
<tapi rasanyer semua blog yang aku pergi tadi aku follow>
aku kan tak sombong..ye ke?
tak kenal maka tak cinta...


SEKIAN 
ASSALAMUALAIKUM




1 comment: