Followers

Sunday, February 6, 2011

Blog ku: sambungan....


Assalamualaikum semua.
Terima kasih sebab sudi baca entry di blog aku ni.
BTW, ni dah masuk kali ke 3 rupa blog aku bertukar.
Aku cepat boring dengan satu-satu benda, kecuali la benda tu buat aku rasa happy sangat-sangat.
Ekceli bukan nak cerita pasal blog aku yang pakai make up lain, tapi nak buat pengumuman.
Ceh…bunyi macam gempak je…
Huhuhuhu..gempak ke??

Okey, bagi yang selalu singgah dan baca entry aku mesti tau yang sebelum ni aku ada plan nak buat satu entry yang berlainan slot  setiap hari yang berbeza.
Paham tak???
Bagi yang tak paham boleh baca kat sini

Kat sini adalah jadual dan hari untuk slot.
Opsss…lupa pula, bukan bermakna aku post satu entry je untuk satu hari. Disamping slot-slot ni aku akan post entry-entry lain jika ada cerita best yang boleh kita kongsi sama-sama.

MASA: 8.00 pm - 9.00 pm. 
BERMULA: 14.02.2011


HARI
SLOT
ISNIN
KESIHATAN:
TAK NAK SAKIT
SELASA
PERSAHABATAN:
KAU & AKU
RABU
PERCINTAAN:
KEKANDA ADINDA
KHAMIS
ISU SEMASA:
MACAM-MACAM SEKARANG NI
JUMAAT
NUR ISLAM:
ASSALAMUALAIKUM
SABTU
SANTAI:
LEPAK KAT SINI JAP LA
AHAD
MENARIK SEPANJANG MINGGU:
ISH..ISH..ISH..DUNIA SEKARANG NI



















****Bukan setakat slot-slot yang ada ni saja, aku juga akan add-on slot-slot lain, antaranya ialah berkaitan dengan fesyen, kecantikan, resepi dan info-info semasa***

So, bagi yang berminat nak dapat info-info yang berkaitan dengan slot boleh la rajin-rajin singgah kat blog aku ni dan jangan lupa, drop la comment supaya aku dapat tingakatkan lagi gaya penulisan. 
Dan jangan lupa click kat button follow & jerit-jerit la kat shout box 2....
Terima kasih... 


SEKIAN
ASSALAMUALAIKUM


No comments:

Post a Comment